Afhalen of verzenden

Bij het plaatsen van je bestelling bied ik je de keuze of je de bestelling wilt komen ophalen in de winkel of dat je deze bij een opgegeven adres in Nederland wilt laten bezorgen. Verzending is alleen mogelijk naar een adres in Nederland, inclusief de Nederlandse Waddeneilanden.

Afhalen

Maak je de keuze om je bestelling af te halen in de winkel dan gaan wij ervoor zorgen dat jou bestelling voor je klaar staat. Je kan je bestelling afhalen tijdens onze openingstijden van dinsdag t/m zaterdag. Bestellingen welke vóór 10.00u geplaatst zijn (op werkdagen), staan op dezelfde dag na 13.00u klaar. Mochten er producten niet voorradig zijn, dan zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Is het gewenst om je bestelling in een korter tijdsbestek te komen afhalen? Dan vraag ik je vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.

Verzenden

Bij de keuze om jou bestelling te ontvangen op je thuisadres of een ander adres dan wordt de bezorging uitgevoerd door PostNL. Na ontvangst van betaling wordt je pakket zo snel mogelijk bij PostNL ingeleverd en ontvang je het pakket normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd. Bij de aflevering van het pakket zal de ontvanger gevraagd worden naar een geldig legitimatiebewijs en dient er getekend te worden voor ontvangst. Via PostNL ontvang je mail met een track & trace nummer voor informatie over de bezorging. Ben je bij bezorging niet thuis, dan zal het pakket een dag later voor de tweede keer worden aangeboden. Mocht je onverhoopt ook de tweede keer niet aanwezig zijn dan wordt het pakket afgeleverd bij een PostNL punt en ontvang je hiervan bericht in je brievenbus waar het pakket kan worden opgehaald. LET OP: Wij verzenden alleen naar adressen in Nederland en de Nederlandse Waddeneilanden! Aanvragen voor buitenlandse zendingen nemen wij niet in behandeling. We do not process requests for shipments abroad. Verzendkosten in Nederland
1 fles € 9,95
2 flessen € 10,50
3 flessen € 11,50
4 – 6 flessen € 11,50


Betaling

Persoonlijk contact en persoonlijke service staan hoog in het vandaal en dat hanteer ik ook graag via mijn online winkel. In de webshop is het niet mogelijk om direct de betaling te voldoen. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail waarin je jou bestelling terug kan zien. Nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen, ontvang je binnen 24 uur* een persoonlijke reactie en ontvang je de officiële factuur met de gegevens om de betaling te voldoen. Na ontvangst van betaling krijg je nogmaals een bevestigingsmail en wordt het pakket zo snel mogelijk bij PostNL ingeleverd.

Manco´s

Het kan voorkomen dat producten niet meer op voorraad zijn. Op dat moment zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Wij informeren je naar de levertijd van het product en of je hierop wilt wachten of dat je de bestelling wil aanpassen, hierin heb je natuurlijk altijd vrije keuze of je de bestelling wil laten staan of liever laat vervallen. Producten die in kleine batches/kleine oplages en gelimiteerde bottelingen kunnen wij niet meer nabestellen. In dat geval nemen wij telefonisch contact met je op en zullen we in overleg een oplossing vinden.

Breuk

Heb je je pakket in ontvangst genomen en blijkt er een product tijdens transport te zijn gesneuveld. Dan verzoeken wij je om een email te sturen met het factuurnummer en een foto van de breuk. Na ontvangst van je mail zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Retour

Ben je niet tevreden?  Je hebt een bedenktijd van 14 dagen vanaf de dag dat je het pakket in ontvangst hebt genomen. Wil je producten retourneren dan mag je een email sturen naar webshop@hetoudevat.nl. Graag ontvangen wij de volgende gegevens: - Factuurnummer - Foto van de producten - Reden van retour De (verzend)kosten om het product retour te sturen zijn voor de koper. De koper bepaalt zelf via welk postorderbedrijf het pakket teruggestuurd wordt. Verdere afhandeling met betrekking tot terugbetaling worden in overleg besproken en afgehandeld. De kosten voor verzending zijn voor de koper. Bij retourneren zijn de risico´s voor de koper, breuk tijdens transport bij retourzending worden niet vergoed. Ook dienen alle producten geheel in takt, ongeopend en niet beschadigd te zijn. *op werkdagen, tijdens openingstijden